Monday 25 May 2009

NICE PICS!..untuk release tension..

Aku amat teruja bila dapat melihat gambar-gambar yang cantik, unik, penuh kreatif dari sudut dan teknik pengambilan gambar seperti di bawah ini.  Ia akan memberi ketenangan..dapat release tension..hehehe

amat cantik..

terfikir sejenak..macam mana cara gambar ini diambil..

unik dan penuh keajaiban..

tergaru kepala aku bila tenguk gambar ini...memang hebat!

ini lagi la..menunggu mangsa..

aku suka gambar ni..aku jadikan screen saver komputerku..

seperti anjing dengan kucing..bila lihat gambar ini..peribahasa itu tidak boleh diguna pakai lagi..betul tak?..

memang kreatif..

teknik gambar yang kreatif..

macam dalam filem animasi..ala aku lupa pulak nama filem tu...aku tenguk filem tu..touching sangat..

cantiknya...

macam replika...

tenguk kucing tu...

No comments: