Wednesday 27 May 2009

PESONA DE'WAJAH HARMONI 2008/2009


menu untuk petang itu..

memang best!...

artis tari dari Istana Budaya..

gaya Juara..

pengacara Rosyam & Along utusan banyak mencetuskan kemeriahan majlis tersebut..

team HARMONIdepan : Hamidah & Azie / belakang : Norma & Rahaiza

with Noorita, Juara..orang negeriku..ganu kite..

zia, ME Umes bersama Iron Lady, Datuk Maznah Hamid

bersama orang kesayanganku..Editor HARMONI


Inilah orang kuat yang mejayakan majlis Pesona De'Wajah Harmoni 2008/2009, Puan Nor Asmah Zakaria, Editor HARMONI..aku suka dengan penampilan dia..memang cantik hinggakan Mas Anizam dok tanya aku 2 3 kali siapa dia..coz tak perasaan perubahan! Tudung ditaja oleh Pah (Syed Hashim)..cantikkan..aku pun nak tempah satu la..heheh

boss bagi kelulusan pada semua krew yang terlibat untuk jamu selera kat Cafe Legend Hotel..penat lelah dihargai..thxs a lot!
Iskandar Sani Melan, Ucop & kemeja biru hujung tu, boss aku Encik Badrol Azhar

Mazyati, Zia & Yanti, UMES

Kak Lela sentiasa vogue! ex Ketua Visualizer UKSB

ala..tak sempat aku nak nyelit..VVIP Datin Seri Utama Masnah Rais

Kak Zuraini & Yanti (Marketing Executive UMES) bersama Rosyam & Tun Dr Hasmah..

bersama Kak Baini, Ketua Jurugambar Utusan & Kak Normala Hamzah, Pengarang WANITA..sama saiz ke..hehehe

..penat ke Farid..amboi tidur pun maintain macho!..

'runner' Kucai & Farid..on call!..heheh

Ayang & kawan Mas Anizan (lupa nama..sori) aku pun tak perasan macamana boleh ada kuih kat depan tu..apa teknik ntah Abang Ad ambil gambar...tapi kira kreatif le tu..

Hamidah, Enini & Intan



Abang Ad bersama 'anak ayam' nyer..heheh (Intan & Nini)

di meja pendaftaran.. cenderahati dari DE'WAJAH untuk VVIP
(Ucop, Rose Cun, Huda, Intan & Nor Bird)

Mas Anizan & Rozita Che Wan sebagai Juri

En Mat Noor, Mas Anizan, kawan mas & Rose cun(wartawan Harmoni)



Ayang, En Mat Nor, kawan Mas & Mas Anizan

2 comments:

Leez said...

ahkak...nampak gaya ada 2-3 keping foto mcm cilok ajeeee...aikkk kena bagi kredit kat blog saya ni....kena minta permision dulu bukk...

pinkypantherose said...

hehehe..ampun penunggu gua..!belum edit sepenuhnya lagi.nanti akak bagi kredit yer..gambar akak dgn yazer af tu mana!? pai la ni tak dapet2...hemm..