Wednesday 24 December 2008

HAPPY BIRTHDAY BONDA!@68yrs

22 Disember 2008 ialah hari lahir ibu yang ke 68.  Seingatkan tarikh lahir ibu aku ialah 22 Disember 1942.  Memang ia tidak membela aku sejak dari lahir tapi ia yang melahir aku dan mengenali dunia fana ini.  Panggilan 'we' kepada ibu aku dan 'ayah we' kepada bapa tiri aku - itulah panggilan dari semua anak dan cucu-cucunya.  Rasanya tak perlulah aku story panjang lebar tentang keluarga aku cuma aku mempunyai 2 orang kakak dan 3 orang adik daripada ayah baru.  Dan aku 3 beradik dibesarkan oleh tokwan dan tokki yang amat aku sayangi dan rinduii..walaupun kedua-duanya telah kembali ke rahmatulllah.  Tiada galang ganti kasih sayang yang dicurahkan oleh tokwan dan tokki kepada kami 3 beradik.  (Aku akan cari dan dapatkan gambar2 arwah mereka, ku rasa masih ada dalam simpanan keluargaku)

Selamat Hari Lahir 'We' semoga ALLAH SWT panjangkan umur, jauh dari segala penyakit, dimurahkan rezeki dan diberkatiNYA sentiasa.

No comments: